We maken allemaal wel eens een fout. Wij in ieder geval wel. Misschien u ook wel eens? Of u heeft iets besteld en uw klant neemt het niet af. Meestal kan dit dan gewoon retour. Kleine service van ons voor u. En niet onbelangrijk: een gratis service! Wilt u altublieft de volgende retourprocedure hanteren om ook onze kosten zo laag mogelijk te houden?

  • Vooraf even aanmelden bij onze afdeling Verkoop binnendienst door middel van een  retouren-aanvraagformulier. Deze is te downloaden vanaf de pagina Downloads. U ontvangt van ons op uw retouraanvraag een reactie.
  • U vult het Excel-formulier in en stuurt u deze naar info@plintenenprofielencentrale.nl
  • De chauffeur neemt bij de eerstvolgende levering uw producten retour. Zonder de retouropdracht kan onze chauffeur geen artikelen meenemen.
  • Na ontvangst van de goederen worden deze in het magazijn gecontroleerd. De chauffeur is hiertoe niet geautoriseerd.
  • Als alles in orde is, zullen retourgenomen goederen doorgaans volledig worden vergoed zonder aftrek van kosten. U ontvangt hiervoor een creditnota welke wordt verrekend met nieuwe bestellingen.

 

Uitgesloten van retour zijn:

  • Chemische producten, zoals lijmen, lakken en oliën.
  • Op maat gesneden matten
  • Convectorputrolroosters
  • Speciaal voor u bestelde producten
  • Restanten en of niet in goede staat verkerende goederen.

Het is ook mogelijk goederen retour aan te bieden bij een bezoek van de PPC vertegenwoordiger. De aangeboden goederen worden door de vertegenwoordiger gecontroleerd.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met uw vertegenwoordiger of de afdeling Verkoop binnendienst (0343-432321).

Retourenaanvraagformulier (Excel)

Het artikel wordt toegevoegd aan uw winkelwagen